Przejdź do głównej zawartości

Jak zatrzymać w czasie najpiękniejsze wspomnienia?(Printu.pl)

Dzisiaj przychodzę do was z tematem który myślę że zainteresuję wszystkich. Jest to chyba jeden z bardziej uniwersalnych tematów o których miałam okazję dla was pisać. 
Od tygodnia nie mogłam się doczekać aż przyjedzie kurier, i da mi wreszcie zobaczyć efekt mojej dwudniowej pracy. I właśnie wczoraj przyjechał. A oto efekt końcowy, Zapraszam.
Fotoksiążka, printu.pl,
 Zdjęcia to najpopularniejsza z najstarszych  form utrwalania chwil, jaką poznała ludzkość. Myślę że nawet wynalazca pierwszego aparatu nie przypuszczał że to właśnie jego urządzenie będzie unowocześniane i wykorzystywane do uwieczniania największych osiągnięć ludzkości,przez kolejne dekady.
Fotoksiążka, printu.pl,
 Fotografia towarzyszy mi od najmłodszych lat, jesteśmy dziećmi nowych technologi, ogromnego  postępu technologicznego, który zaowocował powstaniem wszystkiego co jest nam dzisiaj wręcz niezbędne do przeżycia: laptopy, telewizory czy telefony, towarzyszą nam właściwie przez całą dobę, tworząc swojego rodzaju życie w życiu, poza życiem realnym.
Fotoksiążka, printu.pl,
 W tym świeckie biegnącym za śmiercią, są lepsze i gorsze chwile. Ale są też chwile piękne, warte zapamiętania, chwile na które warto czekać, chwile które warto zachować w pamięci. I właśnie tutaj przychodzi nam z pomocą foto-książka
Fotoksiążka, printu.pl,

 Foto-książka, idealne połączenie, obraz i słowa które razem składają się na nasze wspomnienia.

 Z okazji zbliżających się walentynek Printu.pl oferuję nam bogatą gamę wzorów:prezent na walentynki dla chłopaka prezent na walentynki dla niego i wiele innych szblonów walentynkowych i nie tylko.  

Fotoksiążka, printu.pl,
Moja opinia o firmie Printu.pl i mojej foto-książce. 
Ciężko wyrazić to jednym słowem, właściwie mam w głowie jedynie jedno słowo ale bardzo ogólne: perfekcja, w najlepszym wydaniu. Całość książki zrealizowana w 7 dni: 2 dni tworzyłam foto-książkę, w bardzo łatwym i praktycznym szablonie, następnie 3 dni druku i 2 dni dostawy.
 Moja własna foto-książka jest już zemną i jest cudowna, kolory są piękne, zdjęcia bardzo wyraźne, a wszystko zamknięte w jednym miejscu<3
Polecam rabat który jest aktywny jeszcze dwa dni 44% taniej z kodem LOVE-44.  
⇐⇔⇒

Co wy sądzicie o zdjęciach, i foto-książkach?

Komentarze

  1. Fotoksiążki to coś świetnego! Uwielbiam :)
    drawing-myhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam fotoksiążki, są najlepsze. Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for your visit, I would be happy to follow you. I do like a photo book.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna książka. Tez lubię taka formę zdjec. Dziękuje ze odwiedzilas mój blog. Obserwuje. Czekam na ciebie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotoksiążki są fajne i mają tą przewagę nad albumami babci że zdjęcia się nie odklejają :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zdjęcia! Mam masę albumów, wywołuję mniej więcej raz w roku ogromne ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fotoksiążki są świetne, można zatrzymać tam wspomnienia na zawsze!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam fotoksiążkę i minibooka z printu
    Genialna sprawa i pomysł na prezent :)

    vanillove.pl - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sprawa, zawsze pozostaje przepiękna pamiątka na długie lata. Dodaję do obserwowanych!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są fotoksiążki, można w nich umieścić najlepsze wspomnienia :) + obserwuję i zapraszam do siebie
    http://nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie fotoksiążki to idealny sposób na zachowanie wspomnień :) Mam kilka produktów z tej firmy i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię fotoksiążki mam ich parę i są super sprawą :) Pytałaś o wspólną obserwację ja już obserwuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka fotoksiążka to naprawdę świetna sprawa. Twoja wygląda naprawdę wspaniale ale jestem zwolenniczką tradycyjnych albumów ze zdjęciami.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fotoksiążki naprawdę mi się podobają. Skomponuję chyba swoją. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super to wyszło kochana, piękna pamiątka :)

    PS. Pytałaś o obserwację, ja już dodałam <3

    NAHTURAL :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam fotoksiazki ❤ Najlepszy sposób na zatrzymanie wspomnień!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Fotoksiążki są naprawdę świetne ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kolor paznokci :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing photo book.
    I am thinking of making one too./

    Much Love, Jane | The Bandwagon Chic
    New Vlog Entry!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chcę zrobić ale cały czas nie podoba mi się mój projekt 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja przez dwa dni cały czas coś zmieniałam i jak już wysłałam to też jeszcze edytowałam <3

      Usuń
  21. Beautiful blog, I follow you!!! Thanks for you amazing coment!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  22. Fotoksiazka to świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post dear :)
    I following you, visit my blog ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fotoksiazki to fajny pomysl, utrwalanie zdjec jest coraz rzadsze a szkoda. Sama mam pomysl na utrwalenie najlepszych chwil z kilku ostatnich miesiecy.
    Zaobserwowałam, zapraszam na swoj blog moze Ci sie spodoba:
    zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za zdjęciami i chyba nawet nie miałabym takiej ich ilości, żeby stworzyć taki fotoalbum ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te książki ze zdjęciami bardzo fajnie wyglądają, jednak jestem fanką klasyki i u mnie królują albumy.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam jeszcze do czynienia z foto książką, ale powiem szczerze że jednak wolę tradycyjnie album :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny, ciepły wpis. Tak trochę spadł mi z nieba bo walentynki coraz bliżej, a ja nie miałam pomysłu na prezent dla swojego chłopaka. Fotoksiążka to naprawdę dobry pomysł na taki prezent. :)
    Osobiście lubię robić zdjęcia. Fascynuje mnie moc fotografii, czyli to, że potrafi zatrzymać na chwilę czas i uwiecznić piękne chwile. Następny post, który pojawi się w tym tygodniu na moim blogu, poświęcony będzie fotografii: dołączę też kilka zdjęć swojego autorstwa. Może Ciebie też zainspiruje?
    Zapraszam na mój blog i zachęcam do komentowania.
    Pozdrawiam,
    Patrycja K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham robić zdjęcia i bardzo chętnie wpadnę na ten post, szkoda że aktualnie jestem Singlem bo to rzeczywiście fajny prezent.

      Usuń
    2. Taka ładna fotoksiążka może być fajnym prezentem nie tylko z okazji Walentynek ale też np. z okazji urodzin któregoś z przyjaciół :)

      Usuń
  29. Taka fotoksiążka to fantastyczna sprawa :) Ja już zbieram kolejne zdjęcia aby móc zrobić kolejną :D :D
    Jeszcze dziś wyniki konkursu na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Co do wzajemnej obserwacji, proszę zacznij- ale tylko wtedy, gdy będziesz na bieżąco chciała czytać moje wpisy. Inaczej to nie ma sensu. Pozdrawiam cieplutko

    https://angelika-malinowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Rozwiązanie jest jedno - robić zdjęcia. Choć ! Jeszcze są filmy. Jedno i drugie pozwala w czasie zatrzymać najpiękniejsze chwile

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów i obserwacji, chętnie się odwdzięczę.

Popularne posty z tego bloga

PL- Matowa pomadka w płynie.

      Witajcie! Dzisiaj zaprezentuję wam kolejną Polską markę, najbardziej znaną  spośród wszystkich które się tutaj obecnie pojawiły.  Myślę że mogę śmiało powiedzieć iż jest to jedna z bardziej znanych Polskich marek kosmetycznych. Inglot bo o tej firmie będzie dzisiaj mowa, a konkretnie matowa pomadka .Zapraszam. Produkt prezentuje się bardzo ładnie.  Zalety: Bardzo ładny matowy kolor Dobrze kryje wystarczy warstwa Wytrzymuję próbę picia Dzięki kwadratowemu kształtowi nie przewraca się  Dobrze się rozprowadza i szybko zastyga  Nie kruszy się  Jest niemalże nie wyczuwalne na ustach Nie wysusza skóry nawet bez nawilżacza                                  Wniosek: Polecam, bardzo dobrze się sprawdzi, zarówno na codziennym użytku jak i na wyjściach. Jestem dumna mogąc pisać o kolejnej świetnej Polskiej marce.                                  ⇐⇔⇒ A co wy sądzicie na temat kosmetyków z Inglota ?  Czy dorównują zagranicznym marką, a może wręcz są od n

PL- Pożegnanie jesieni.

Hejka, dzisiaj taka mała sesyjka w lesie, bo to już ostatnie tchnienia tej jesieni. Zapraszam<3        Miłego weekendu <3  Zapraszam też na mój świeżo założony instagram, chętnie się odwdzięczę za obserwację <3 Instagram

USA- Pomadka.

                               Witajcie. Moje drogie, niestety pogoda się nie poprawia. ;-[  Dzisiaj przychodzę do was, z jedną z bardziej znanych Amerykańskich marek, produkującą kosmetyki w tym przede wszystkim pomadki ochronne.(Blistex)    W moje ręce wpadła jakiś rok temu, taka paczuszka ze Stanów w skład której wchodziły, cztery takie cudowne, malutkie pomadki. Zalety : Ochrona przeciwsłoneczna  Daje fajne poczucie chłodu Idealnie działa jako baza pod szminki i błyszczyki  Świetnie nawilża  Niesamowicie pachnie   Wnioski: Bardzo fajny i przyjemny produkt, zdecydowanie w moim klimacie. Idealnie nadaje się do użytku zarówno codziennego, jak i również jako baza pod mocniejszy makijaż. Jest to jeden z moich ulubieńców na lato.     ⇐⇔⇒ A oto moje świeżo pomalowane pazurki, łączące w sobie soczystość normalnego lakieru oraz mglistość matu, połączonych z drobną cyrkonią.  Jak wam się podobają? A czy wy macie jakiś ulubiony produkt tego lata>?