Przejdź do głównej zawartości

Trochę słodyczy tej zimowej wiosny-FARMONA SWEET SECRET MIGDAŁOWA FANTAZJA, MASŁO DO CIAŁA

Na wstępie chciałabym życzyć wam pięknej i ciepłej wiosny ale u mnie za oknem śnieg.😓 Mimo wszytko przychodzę dzisiaj z produktem który może wam osłodzić tą zimną wiosnę czyli migdałowym masełkiem do ciała Sweet Secret od Farmony.

Masełko ma bardzo fajną kremową konsystencję, super nawilża moją skórę natomiast zapach jest zupełnie cudowny, bardzo migdałowy i słodki.
Jedyne minusy moim zdaniem są takie że trochę wolno się wchłania, po wchłonięciu też ma wrażenie że ręce pozostają bardzo tłuste.


Kończąc temat tego masełka muszę stwierdzić że raczej nie kupię go ponownie. Aczkolwiek zapach cudowny <3 

Jak minął wam pierwszy dzień wiosny ?

Mój był średnio udany, strasznie zimno. Lubię jak jest biało, ale już było. Idą święta, marzy mi się że będą zielone. 

Komentarze

  1. Widać, że masło ma bogatą konsystencję! :) Pewnie pięknie pachnie :)
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Migdałowy balsam miałam z Indigo :) jakoś nie leży mi ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na takie słodycze się zgadzam:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekaw zapachu. Pierwszy dzień wiosny obudził mnie słonecznymi promieniami ale na zewnątrz zimno było

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach musi być obłędny

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię migdały więc ten balsam pewnie przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę poczuć ten zapach ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą :D Ja używam masła do ciała z Organic Shop, ale ten też z chęcią wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabym go pokochać za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za migdałowymi produktami nie przepadam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam o nim wcześniej, szkoda, że się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam masło z tej firmy i dobrze je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię te masła z Farmony miałam już prawie wszystkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nigdy tego produktu, ale aż mnie korci żeby go kupić, nawet dla samego zapachu!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I bet this smells lovely! It's a shame it's too greasy :) xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za migdałowymi kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, it looks good! Thanks for your comment in my blog, I'll be happy if we start following each other! :)

    https://julesonthemoon.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się zawsze zmuszam do używania wszelkich balsamów, bo dostaje szału jak czuję, że mi się lepią ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam migdały, także wyobrażam sobie ten zapach! :)
    http://www.discoverparis.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. mm zapach pewnie musiał być boski, wypróbowałabym je lecz jak mówisz, że słabo się wchłaniał to chyba raczej zrezygnuję ;*

    https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Musi pachnieć obłędnie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-ach-to-ty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów i obserwacji, chętnie się odwdzięczę.

Popularne posty z tego bloga

PL- Matowa pomadka w płynie.

      Witajcie! Dzisiaj zaprezentuję wam kolejną Polską markę, najbardziej znaną  spośród wszystkich które się tutaj obecnie pojawiły.  Myślę że mogę śmiało powiedzieć iż jest to jedna z bardziej znanych Polskich marek kosmetycznych. Inglot bo o tej firmie będzie dzisiaj mowa, a konkretnie matowa pomadka .Zapraszam. Produkt prezentuje się bardzo ładnie.  Zalety: Bardzo ładny matowy kolor Dobrze kryje wystarczy warstwa Wytrzymuję próbę picia Dzięki kwadratowemu kształtowi nie przewraca się  Dobrze się rozprowadza i szybko zastyga  Nie kruszy się  Jest niemalże nie wyczuwalne na ustach Nie wysusza skóry nawet bez nawilżacza                                  Wniosek: Polecam, bardzo dobrze się sprawdzi, zarówno na codziennym użytku jak i na wyjściach. Jestem dumna mogąc pisać o kolejnej świetnej Polskiej marce.                                  ⇐⇔⇒ A co wy sądzicie na temat kosmetyków z Inglota ?  Czy dorównują zagranicznym marką, a może wręcz są od n

PL- Pożegnanie jesieni.

Hejka, dzisiaj taka mała sesyjka w lesie, bo to już ostatnie tchnienia tej jesieni. Zapraszam<3        Miłego weekendu <3  Zapraszam też na mój świeżo założony instagram, chętnie się odwdzięczę za obserwację <3 Instagram

USA- Pomadka.

                               Witajcie. Moje drogie, niestety pogoda się nie poprawia. ;-[  Dzisiaj przychodzę do was, z jedną z bardziej znanych Amerykańskich marek, produkującą kosmetyki w tym przede wszystkim pomadki ochronne.(Blistex)    W moje ręce wpadła jakiś rok temu, taka paczuszka ze Stanów w skład której wchodziły, cztery takie cudowne, malutkie pomadki. Zalety : Ochrona przeciwsłoneczna  Daje fajne poczucie chłodu Idealnie działa jako baza pod szminki i błyszczyki  Świetnie nawilża  Niesamowicie pachnie   Wnioski: Bardzo fajny i przyjemny produkt, zdecydowanie w moim klimacie. Idealnie nadaje się do użytku zarówno codziennego, jak i również jako baza pod mocniejszy makijaż. Jest to jeden z moich ulubieńców na lato.     ⇐⇔⇒ A oto moje świeżo pomalowane pazurki, łączące w sobie soczystość normalnego lakieru oraz mglistość matu, połączonych z drobną cyrkonią.  Jak wam się podobają? A czy wy macie jakiś ulubiony produkt tego lata>?