Przejdź do głównej zawartości

Korygująca ,rozświetlająca a może silikonowa? Jaką bazę pod makijaż wybrać.

Witajcie pogoda nas nie rozpieszcza, ale to dobrze. Mam teraz więcej czasu na pisanie i nie interesuje mnie wychodzenie na ten chłodek jeżeli nie muszę. 
Dzisiaj przedstawię wam trzy bazy pod makijaż od #reverscosmetics:

Silikonowa baza pod makijaż [MINERAL PERFECT BASE], biała baza od której chce zacząć to połączenie pielęgnacji i zwiększonej trwałości naszego codziennego makijażu. Działanie bazy jest bardzo dobre, skóra jest nawilżona i lekka, nie powoduje efektu maski.  Baza nadaje skórze lekkiego zdrowego połysku, natomiast z podkładem i pudrem spaja się świetnie przedłużając jego trwałość. 

Zielona baza pod makijaż [MINERAL CORRECTING MAKE-UP BASE] 
Zielona baza stała się dla mnie ostatnim czasem wybawieniem. Uczula mnie jeden z płynów do płukania, przez co mam liczne drobne skazy na mojej twarzy ostatnim czasem. Baza korygująca świetnie sobie z nimi radzi, dzięki czemu mogę spokojnie ratować się nią i podkładem. Identycznie jak w przypadku poprzedniej bazy fajnie nawilża i nie powoduję efektu maski.

Rozświetlająca baza pod makijaż MINERAL ILLUMINATING MAKE-UP BASE to już ostatnia z baz które tym razem testowałam. Możliwe że pamiętacie ją z wcześniejszej recenzji, jeżeli nie to tutaj macie link do konkretniejszej recenzji. Najważniejsze jej zalety to nawilżenie,lekki naturalny połysk, oraz nietworzenie maski.

Zdecydowanie ostatnia baza jest moją ulubioną, pomimo tego że już kiedyś ją testowałam. Teraz mogłam przetestować całą kolekcję trzech baz, ale nadal rozświetlająca pozostaje moją ulubioną. 

A czym wy się kierujecie przy wyborze bazy? 
Macie swoją ulubioną bazę pod makijaż ?

Komentarze

  1. Miałam rozświetlającą bazę z Bielendy i Golden Rose, ale jakoś jak rano się spieszę nie chce mi się wydłużać i bawić. Jako bazę daję tonik hibiskusowy, który się lepi i dobrze trzyma podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bazę tej firmy, ale sięgam po nią bardzo sporadycznie. Na co dzień nie potrzebuję takiego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lato to taka pora roku, kiedy chcę na swojej twarzy mieć jak najmniej. Bazy czy inne ciężkie fluidy zdecydowanie zostawiam sobie na zimę;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam bazy pod makijaż :)
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów i obserwacji, chętnie się odwdzięczę.

Popularne posty z tego bloga

PL- Matowa pomadka w płynie.

      Witajcie! Dzisiaj zaprezentuję wam kolejną Polską markę, najbardziej znaną  spośród wszystkich które się tutaj obecnie pojawiły.  Myślę że mogę śmiało powiedzieć iż jest to jedna z bardziej znanych Polskich marek kosmetycznych. Inglot bo o tej firmie będzie dzisiaj mowa, a konkretnie matowa pomadka .Zapraszam. Produkt prezentuje się bardzo ładnie.  Zalety: Bardzo ładny matowy kolor Dobrze kryje wystarczy warstwa Wytrzymuję próbę picia Dzięki kwadratowemu kształtowi nie przewraca się  Dobrze się rozprowadza i szybko zastyga  Nie kruszy się  Jest niemalże nie wyczuwalne na ustach Nie wysusza skóry nawet bez nawilżacza                                  Wniosek: Polecam, bardzo dobrze się sprawdzi, zarówno na codziennym użytku jak i na wyjściach. Jestem dumna mogąc pisać o kolejnej świetnej Polskiej marce.                                  ⇐⇔⇒ A co wy sądzicie na temat kosmetyków z Inglota ?  Czy dorównują zagranicznym marką, a może wręcz są od n

PL- Pożegnanie jesieni.

Hejka, dzisiaj taka mała sesyjka w lesie, bo to już ostatnie tchnienia tej jesieni. Zapraszam<3        Miłego weekendu <3  Zapraszam też na mój świeżo założony instagram, chętnie się odwdzięczę za obserwację <3 Instagram

USA- Pomadka.

                               Witajcie. Moje drogie, niestety pogoda się nie poprawia. ;-[  Dzisiaj przychodzę do was, z jedną z bardziej znanych Amerykańskich marek, produkującą kosmetyki w tym przede wszystkim pomadki ochronne.(Blistex)    W moje ręce wpadła jakiś rok temu, taka paczuszka ze Stanów w skład której wchodziły, cztery takie cudowne, malutkie pomadki. Zalety : Ochrona przeciwsłoneczna  Daje fajne poczucie chłodu Idealnie działa jako baza pod szminki i błyszczyki  Świetnie nawilża  Niesamowicie pachnie   Wnioski: Bardzo fajny i przyjemny produkt, zdecydowanie w moim klimacie. Idealnie nadaje się do użytku zarówno codziennego, jak i również jako baza pod mocniejszy makijaż. Jest to jeden z moich ulubieńców na lato.     ⇐⇔⇒ A oto moje świeżo pomalowane pazurki, łączące w sobie soczystość normalnego lakieru oraz mglistość matu, połączonych z drobną cyrkonią.  Jak wam się podobają? A czy wy macie jakiś ulubiony produkt tego lata>?